Ogłoszenie

Rozruszajmy to forum xD

Zasady Forum

Musisz się zgodzić, jeśli chcesz się zarejestrować

I. Ogólne.

1. Forum Grono [zwane dalej Grono.Forum] powstało jako alternatywa dla dawnego portalu Grono.net.
2. Grono.Forum skupia dawnych Użytkowników portalu Grono.net a także ma na celu pozyskiwanie nowych Użytkowników.
3. Grono.Forum nie pobiera od Użytkowników żadnych opłat, jest całkowicie darmowe.
4. Grono.Forum ma charakter otwarty, dostęp do jego zasobów ma każda osoba, która zgadza się z regulaminem forum i zarejestruje się na nim.
5. Treść forum widoczna jest jedynie dla zarejestrowanych Użytkowników.
6. Na Forum można używać Avatarów oraz Sygnatur określonych w rozdziale II punkt 1c oraz punkt 2c.
7. Właściciel strony nie ponosi odpowiedzialności za prawa autorskie do nadesłanych przez użytkowników zdjęć, grafik, czy tez tekstu.

II. Użytkownik.

1. Ogólne:

a) Użytkownik może brać udział w dyskusjach na forum poprzez umieszczanie treści w postaci komentarzy lub wpisów w ramach grup tematycznych.
b) Użytkownik forum publikuje swoje komentarze i opinie wyłącznie na własną indywidualną odpowiedzialność.
c) Użytkownik zamieszczający zdjęcia, grafikę lub tekst oświadcza, że posiada do nich prawa autorskie - w przeciwnym wypadku należy podać źródło zamieszczanych informacji.
d) Na forum obowiązuje zakaz umieszczania treści niezgodnych z polskim prawem.
e) Posty i wątki niezgodne z regulaminem będą kasowane bądź ich treść będzie edytowana przez Moderatorów.
f) Wraz z udzielaniem się Użytkownika na forum, przyznawane są Mu punkty do rankingu i z czasem zmieniony zostaje tytuł.
g) Użytkownik ma prawo zgłoszenia skargi na stronniczego lub niesprawiedliwego jego zdaniem Moderatora. Skarga taka powinna być przesłana w postaci PW do Administratora.
h) Skargi źle umotywowane lub tendencyjne mogą być powodem ukarania użytkownika. Decyzja należy do Administratora.
i) Użytkownik ma prawo do wnoszenia swoich uwag, propozycji co do zmian na forum w odpowiednim do tego dziale.
j) Użytkownik może kandydować do funkcji Moderatora.
k) Użytkownik odpowiada bezpośrednio przed Moderatorem.

2. Zabrania się:

a) Używania wulgarnych czy obraźliwych słów,
b) Obrażania innych Użytkowników,
c) Propagowania treści pornograficznych, rasistowskich oraz przemocy,
d) Zbaczania od wytyczonej treści danego Grona tematycznego [spam],
e) Pisanie postów za pomocą samych WIELKICH LITER,
f) Pisanie postów za pomocą przeplatania małych i dużych liter: jAki piękny dZIonEk,
g) Zakazane jest umieszczanie na forum treści reklamowych, w tym linków do stron WWW, jeżeli Użytkownik uzyskuje za to wynagrodzenie.
h) Uporczywe umieszczanie takich treści w Serwisie może spowodować usunięcie Konta Użytkownika.
i) Na forum panuje zakaz podszywania się pod inną osobę lub używania kilku nicków równocześnie.
j) Psucia atmosfery, bezpodstawnego czepiania się słówek - to skutkuje upomnieniem lub banem.

3. Zaleca się:

a) Korzystanie z opcji Szukaj w celu nie powielania wątków.
b) Nie powielanie tych samych wypowiedzi innych Użytkowników.
c) Tworzenie wątków w odpowiednich działach.
d) Edytowanie własnych wpisów zamiast pisania wielu jeden pod drugim.
e) Precyzyjne definiowanie tytułu tematu, który powinien odzwierciedlać treść czyli unikanie tematów typu "Pomocy" , "Mam Problem".

III. Moderator.

1. Moderator jest to osoba ciesząca się ogólnym szacunkiem wśród Użytkowników.
2. Wybierany jest spośród Użytkowników.
3. Moderator odpowiada za swoje decyzje jedynie przed Administratorem.
4. Moderatorzy mają prawo zamykać, kasować lub edytować tematy oraz posty, co do których mają podejrzenia, że w jakikolwiek sposób łamią regulamin.
5. Moderatorzy mają prawo łączyć, dzielić i przesuwać tematy.
6. Moderatorzy mają prawo zwracać uwagę użytkownikom na ich niewłaściwe zachowanie oraz udzielać im OSTRZEŻEŃ.
7. Moderatorzy mają obowiązek przestrzegać regulaminu.
8. Moderatorzy są zobowiązani traktować Użytkowników forum z szacunkiem i podchodzić do wykonywanych zadań bezstronnie.
9. Decyzje podjęte przez Moderatorów nie podlegają dyskusji.
10. Użytkownik ma prawo zgłoszenia skargi na stronniczego lub niesprawiedliwego jego zdaniem moderatora. Skarga taka powinna być przesłana w postaci PW do administratora.
11. Moderator w razie nie sprawdzania się w swojej roli może zostać zdegradowany przez Administratora.

IV. Administrator.

1. Administrator ma prawo zmienić regulamin.
2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na Forum.
3. Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat w dziale Organizacja.
4. Administrator ma prawo usunąć daną osobę z forum bez podania przyczyny.

V. Końcowe.

1. Regulamin będzie rozwijany w zależności od potrzeb forum.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.taka.pun.pl www.shaman-king.pun.pl www.rangerspl.pun.pl www.grapolityczna.pun.pl www.desertkeylogger.pun.pl